A webes forgalom építése a közösségi média platformon keresztül nagyjából olyan, mint egy várostervező, ami tudja, hogyan lehet hatékonyan bejuttatni a forgalmat a városba és onnan ki. Bonyolult lehet az embereket eljuttatnod a webhelyedre a közösségi médiában való részvétel révén, különösen akkor, ha korlátozott költségvetéssel rendelkezel és már próbáltad hasznosítani a fizetett hirdetéseket. Az alábbiakban bemutatok 5 módszert, ahhoz, hogy a közösségi média forgalmad folyamatosan pörögjön, és hogy minél több embert csalogass a közösségi csatornáidra, majd végül a webhelyedre.
Használj vizuális tartalmat a közönséged inpirálásához
Az első benyomások elengedhetetlenek, amikor megpróbálod növelni a közösségi média forgalmadat. A vizuális tartalmak legtöbbször segítenek bennünket a döntések meghozatalában. Az emberek azt akarják, hogy a vizuális tartalom biztosítsa számukra, hogy a vásárlási döntésük helyes volt. Amikor az ügyfelek megtekinthetnek egy termékvideót vagy egy bemutatót, akkor valószínűbb, hogy vásárlási döntést fognak hozni, mintha csak egy szöveges áttekintést olvasnának.
Készíts könnyen megosztható tartalmat
Rendkívül fontos, hogy mobilbarát webhelyed legyen. Valójában a statisztikák azt mutatják, hogy a közösségi médiában töltött idő 65%-a mobil eszközön keresztül zajlott, és a hírtartalom csaknem 40%-át mobil eszközön, nem pedig asztali számítógépen keresztül érik el. A mobil használatának növekedésével fontosabb, mint valaha, hogy a tartalmad könnyen olvasható legyen egy mobil eszközön, valamint egyszerűen megosztható is.
Javítsd a SEO-d
Miközben azt akarod, hogy az olvasóid könnyen megosszák a tartalmadat, ellenőrizned kell, hogy egyáltalán maga a tartalom megfelelően és hatékonyan van-e megosztva. Egy bizonyos ponton meg kell fontolnod a SEO legjobb gyakorlatainak felkutatását. Ha növelni akarod a közösségi forgalmadat, akkor a tartalom optimalizálása a keresőmotorok számára óriási hatással lehet a látható webes forgalom mennyiségére.
Posztolj folyamatosan
A közösségi médiában egy jelentős követőtábor felépítésének a kulcsa a következetességről szól. Minél következetesebb vagy, annál nagyobb az esélye, hogy a célközönséged látómezejébe kerülsz. Amikor észreveszel némi visszaesést vagy stagánálást a közösségi média forgalmadban, ne állj le a posztolással. Alapvető fontusságú a napi közzétételi ütemterv tartása, ha hatékonyan szeretnéd felépíteni a közösségi média forgalmadat.
Ismerd a konkurenciád
Kipróbált és igaz marketing stratégia az, hogy megtudd, mit és hogyan csinál a konkurenciád. A közösségi médiában a konkurencia elemzése segít részekre bontani a közösségi médiából származó forgalmat. Segít gyorsan megtalálni a legfontosabb teljesítménymutatókat, és megnézheted, hogy a hasonló közönségek hogyan reagálnak a konkurenciád közösségi média bejegyzéseire.
A közösségi média forgalmának növelése a közösségi média csatornák hatékony kezelésével kezdődik. Ne árts a webhelyed forgalmának azzal, hogy a közösségi média kampányodat egyirányú stratégiává teszed.