Zsindelyes Pálinkafőzde

Idén az olcsóbb árfekvésű alkoholos italok értékesítési aránya emelkedett a prémiumtermékek eladásával szemben az érpataki Zsindelyes Pálinkafőzde Kft.-nél - közölte a társaság ügyvezető igazgatója

Idén az olcsóbb árfekvésű alkoholos italok értékesítési aránya emelkedett a prémiumtermékek eladásával szemben az érpataki Zsindelyes Pálinkafőzde Kft.-nél – közölte a társaság ügyvezető igazgatója-tulajdonosa hétfőn az MTI-vel.

Papp József elmondta,  a pálinka értékesítése a tavalyihoz képest változatlan, ám ezen belül a topkategóriás termékek rovására emelkedett az olcsóbb sajátmárkás italok forgalma. Az arány jelenleg 60-40 százalék az olcsóbb termékek javára, a kívánatos azonban ennek a fordítottja lenne – mondta Papp József.
Hozzátette, a novemberi adatok szerint idén húsz százalékkal csökken a magyar kereskedelmi pálinkafőzés forgalma, a Zsindelyesnek viszont sikerült megőriznie tavalyi értékesítési volumenét.
Az évente 2 millió kilogramm gyümölcsöt feldolgozó, 53 embert foglalkoztató érpataki üzem vezetője szerint idén nagyjából tartható lesz a tavalyi 1 milliárd 16 millió forintos nettó árbevétel, nagyobb nyereséggel viszont idén már nem számol a családi vállalkozás. Papp József hozzáfűzte, jövőre mintegy 100 ezer hektoliterfok pálinkát palackoznak le majd az üzemben, betartva a szigorú bevizsgálási szabályokat. ( A hektoliterfok a szesztartalom mértékegysége, megfelel 1 liter abszolút alkoholnak).

Forrás

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>