Új iPad mini

Új iPad mini

A készlethiányok miatt előkészítő marketinghadjárat nélkül került a boltok polcaira az Apple kisebbik táblagépének frissített változata.

Az Apple hatalmas marketinggépezete rendszerint intenzív reklámhadjárattal készíti elő egy-egy új készülékének piaci premierjét, mely révén a márkaboltok előtt kígyózó sorok pillanatok alatt több millió példányt kapkodnak szét világszerte. A retina kijelzővel szerelt iPad mini azonban fanfárok nélkül került a boltok polcaira, mely hátterében a kijelzők gyártási nehézségéből eredő óriási készlethiány felel. Korábbi beszámolók szerint a kaliforniai gyártó beszállítói csupán 2,3 millió készüléket tudnak majd leszállítani ebben a negyedévben, mely a piaci igények töredékét sem fedezi.

Az Ed Dale internetes reklámügynökség szerint az Apple alaposan átgondolt lépése három fontos elemre vezethető vissza. Egyrészt a „csendes” premier miatt elsőként a rajongói bázis magja juthat hozzá a készülékhez, másrészt ezzel a szürke-ipar szereplőinek az üzletek előtti, napokkal korábbi felsorakozása is kizárható, ám a legfontosabb, hogy az Apple nem szeretné ha az Apple Store csalódást okozna, márpedig egy sajtóbejelentés után a minimális készletek pillanatok alatt kiapadhatnak, mely után naponta rengetegen távoznának üres kézzel az üzleteiből.

Forrás

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>