SAP bevezetése

Modernizálja ügyfélszolgálati rendszerét a Hungaropharma Zrt. Magyarország legnagyobb gyógyszer-nagykereskedője azért vezeti be az SAP CRM megoldását, hogy magasabb színvonalon tudja kiszolgálni ügyfeleit, és hatékonyabbá tegye telefonos rendelésfelvételét.

A legszembetűnőbb változás a gyorsaság a több mint 3000 szerződéses partnerrel rendelkező cégnél. A befutó hívások már egy központi kezelőrendszerbe kerülnek, ahol hívószám, vagy vevőkód alapján történő automatikus beazonosítás után a dedikált munkatárs tud az ügyféllel foglalkozni.

A híváskezelő rendszer extrái közé tartozik a „felugró ablak”, melyben a rendelésfelvevők azonnali visszajelzést kapnak, ha a kiemelt vevőjük kért visszahívást, vagy ha a híváslistájukba került általuk végrehajtandó feladat. A másik, a valós idejű monitoring, mellyel nyomon követhető a 35 fős csoport pillanatnyi leterheltsége, és az éppen várakozó hívások száma.

„A bevezetésnek köszönhetően eddig 30%-al növekedett a rendelésfelvétel hatékonysága, és tizedére csökkent a hívások visszakereshetőségének ideje. Reklamáció kivizsgálása esetén pedig komoly segítséget nyújt a magas szintű folyamatnaplózás” -mondta Simon Zoltán, a Hungaropharma Zrt. informatikai igazgatója, az implementáció szakmai irányítója.

A CRM megoldás bevezetését az SAP Hungary Kft. egyik partnercége, az ERP Consulting Zrt. szakemberei végzik. A várhatóan év végén lezáródó, folyamatos átadású implementáció kiegészíti a Hungaropharmánál régóta működő SAP vállalatirányítási rendszert.

Forrás

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>